Hamony Polish Hotels

O nas

 

NASZA HISTORIA

 

Nasza organizacja powstała w 1997r. a w 2018 w wyniku połączenia ponad 20-letniego doświadczenia Fundacji Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych zrzeszonych w Fundacji Hotele Historyczne, przyjęła strategię działalności fundacji pod nową marką handlową – Harmony Polish Hotels.

Fuzja ta dała jeszcze większa możliwość skutecznej realizacji działań na rzecz hoteli członkowskich , jak również ich właścicieli, kadry zarządzającej oraz pracowników, a także nowe podłoże dla realizacji wspólnej pasji kultywowania polskiej i lokalnej gościnności opartej o nasze dziedzictwo historyczne i kulturowe.

W 2018 roku nasza grupa przyjęła nazwę Harmony Polish Hotels, która to nazwa jest symbolem otwarcia nowego etapu działalności skonsolidowanych fundacji, nowej wizji i misji oraz wspólnych wartości, a także harmonijnej współpracy w ramach różnorodności hoteli członkowskich.

MISJA I WIZJA

Wsparcie marketingowe hoteli członkowskich poprzez szeroko zakrojony program lojalnościowym, promocję usług oraz wspólny system rezerwacyjny, aby wzmocnić ich pozycję konkurencyjną na rynku hotelarskim w Polsce (wobec sieci marek globalnych).

W stosunku do Gości hoteli członkowskich – bycie najlepszym ambasadorem polskich hoteli niezależnych należących do organizacji , promującym ich wyjątkowy charakter, oferowane przez nie usługi oraz unikalne korzyści dla Gości.

WIZJA

Wiodące na rynku hotelarskim w Polsce konsorcjum marketingowe reprezentujące polskie hotele niezależne obiekty hotelowe o wyjątkowym i różnorodnym charakterze, które łączy wysoka jakość usług , tradycyjna polska gościnność oraz program wzbogacający doświadczenie pobytu, stanowiący wartość dodaną dla Gości hoteli.

 

WSPÓLNE WARTOŚCI

  • RÓŻNORODNOŚĆ

Nastawienie na zróżnicowane potrzeby członków organizacji i ich Gości

  • WSPÓŁPRACA

W połączeniu i harmonii na rzecz interesów hoteli członkowskich oraz wspólnej marki fundacji, a także dla dobra Gości hotelowych

  • SZACUNEK

Dla pochodzenia, korzeni, lokalnej kultury i społeczności

  • TRADYCJA

Polskiej gościnności dzielenia się doświadczeniem, budowania poczucia wspólnoty

  • HISTORIA

Historia, która kształtuje i przekazuje wiedzę o stylu życia naszych przodków, dając wskazówki współczesnym odbiorcom

  • ROZWÓJ

Zorientowany na organizację oraz jej członków

 

POLSKIE HOTELE NIEZALEŻNE

Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku hotelarskim (z dynamicznie rosnącą liczbą różnego typu obiektów, silnym marketingiem i przy wzroście oczekiwań coraz bardziej świadomych konsumentów) polskim hotelom niezależnym coraz trudniej jest przebić się wśród globalnych marek sieci hotelowych.

Wymaga to silnego zaistnienia, większej elastyczności, czytelnych korzyści dla Gości oraz wartości dodanej w zakresie oferowanych usług i warunków pobytu, ale także zintegrowanych działań marketingowych, które pomogą polskim hotelom zwiększyć ich siłę przebicia.

 

HOTELE CZŁONKOWSKIE …

PEŁNA HARMONIA RÓŻNORODNOŚCI

Harmony Polish Hotels zrzesza obecnie kilkadziesiąt polskich niezależnych obiektów hotelowych, głównie 3- i 4- gwiazdkowych, o różnorodnym i unikalnym charakterze, atrakcyjnie zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Reprezentują one trzy rodzaje obiektów:

  • City&Business Hotels (hotele miejskie i biznesowe)
  • Resorts&Spa (hotele wypoczynkowe i spa)
  • Palaces&Mannors (pałace i dwory)

Hotele korzystając z przywilejów przynależności do wspólnej organizacji, zachowują jednocześnie swoją niezależność właścicielską i zarządczą, a także tożsamość swojej marki (nazwa, logo, identyfikacja wizualne)

… I ICH UNIKALNE NA POLSKIM RYNKU ATUTY

Dobra znajomość lokalnych rynków

Polskie pochodzenie organizacji i hoteli członkowskich , doświadczenie, którym nie dysponują globalne marki

Różnorodność oferty

Obiekty o wyjątkowym, indywidualnym charakterze, ciekawie zlokalizowane w różnych regionach Polski

Wartości związane z polskimi korzeniami

Ważne i adekwatne w „przemyśle gościnności”

 

Unikalne doświadczenie Gościa

W oparciu o tradycję gościnności kultywowaną przez hotele członkowskie i naszą organizację

 

KORZYŚCI DLA HOTELI

SILNE NARZĘDZIE MARKETINGOWE… PROGRAM LOJALNOŚCIOWY PRESTIGE CLUB

W programie bierze udział już ponad 40 tysięcy lojalnych Gości

Program lojalnościowy PRESTIGE CLUB to główne narzędzie sprzedażowe dla naszych hoteli, będące prawdziwą wartością dodaną dla naszych Gości.

Główną zasadą programu jest możliwość zbierania punktów za zakup usług w hotelach Harmony Polish Hotels, którymi można płacić przy kolejnych pobytach w hotelach grupy. Uczestnicy Programu uzyskują również 10% zniżki na oferty podstawowe w hotelu.

Atrakcyjność programu wpływa na wybór oferty hoteli Harmony Polish Hotels, a baza danych lojalnych użytkowników karty PRESTIGE CLUB służy do dalszych działań promocyjnych.

Dołączenie do programu lojalnościowego jest bardzo proste – odbywa się w recepcjach hoteli członkowskich lub online.

Moduł programu lojalnościowego jest stale modernizowany, co spotyka się z pozytywną reakcją członków PRESTIGE CLUB – których liczba stale rośnie.

SPRAWDŹ „PRESTIGE CLUB” ->

 

… I SZEROKI ZAKRES WSPARCIA HOTELI CZŁONKOWSKICH

  • Własny system rezerwacyjny
  • Program lojalnościowy wychodzący poza standardowe rabaty
  • Wspólna promocja obiektów hotelowych na wielu różnych nośnikach
  • Wsparcie sprzedażowe m.in. poprzez ofertę voucherową
  • Doradztwo i szkolenia, dzielenie się doświadczeniem na regularnych spotkaniach hoteli członkowskich
  • Tworzenie lepszych warunków ekonomicznych działalności poprzez niższe koszty, dzięki wspólnym inicjatywom zakupowym.
  • Wspólna aplikacja mobilna
  • Wspólne wydawnictwa i dystrybucja katalogów z prezentacją poszczególnych Hoteli Członkowskich oraz folderów promujących wspólne inicjatywy sprzedażowe.
  • Wydawnictwo „Twoje Miejsce” czasopismo lifestylowe w tym również z życia Harmony , dystrybuowane m.in.
    w pokojach hotelowych Grupy
  • Interakcja Grupy oraz Gości wokół wspólnej marki m.in. podczas Harmony Day oraz wydarzeń sportowych, kulinarnych czy kulturalnych
  • Wzrost rozpoznawalności hotelu pod parasolem marki organizacji
  • Program motywacyjny dla pracowników Harmony Polish Hotels

PRZYWILEJE DLA HOTELI CZŁONKOWSKICH

Po przystąpieniu do Harmony Polish Hotels hotel otrzymuje certyfikat potwierdzający przynależność do organizacji,
a także identyfikacyjny pakiet startowy : foldery, naklejki reklamowe, znaczki, tablice elewacyjne, mapę wszystkich hoteli. Może posługiwać się logo Harmony Polish Hotels dla podkreślenia przynależności do grupy najlepszych polskich hoteli.

 

ZINTEGROWANE DZIAŁANIA MARKETINGOWE WSPIERAJACE… SPRZEDAŻ I PROMOCJĘ

Hotele członkowskie promujemy :

  • poprzez stronę internetową
  • w mediach społecznościowych i branżowych
  • wspólne materiały graficzne (foldery, ulotki)
  • w newsletterach
  • poprzez kwartalnik „Twoje Miejsce”

Wszystkie wspólne akcje promocyjne przynoszą większą efektywność przy niższych nakładach finansowych, a vouchery realizowane w dowolnym hotelu są nośnikiem informacji o wszystkich hotelach członkowskich.

OBNIŻANIE KOSZTÓW

Dzięki wspólnym zakupom oraz efektowi skali w negocjacjach warunków i cen dostaw na wybrane towary i usługi , hotele członkowskie mają szansę znacząco podnieść efektywność swojej działalności poprzez:

  • zmniejszenie kosztów pośrednictwa w transakcjach hotelowych
  • skorzystanie ze wspólnego finansowania wydatków na cele promocyjno-marketingowe oraz na szkolenia kadry
  • otrzymywanie preferencyjnych warunków np. od organizacji zarządzających prawami autorskimi, reklamowymi.

 

ORGANIZACJA WYDARZEŃ STATUTOWYCH

Szkolenia dla kadry zarządzającej hotelem oraz pracowników hotelu wpływają w istotny sposób na rozwój, zdobywanie nowych umiejętności ale tez wymianę doświadczeń i rozwiązań.

Zapewniony udział dyrektorów sprzedaży i marketingu w szczytach marketingowych, warsztatach i szkoleniach przeznaczonych tej grupie.

Organizacja wydarzeń branżowych odbywających się cyklicznie:

  • Regaty Żeglarskie Hotelarzy
  • Wspieranie DKMS
  • Bal Hotelarza połączony z Filharmonią Noworoczną
  • Dzień Ziemi
  • Harmony Day

… i wiele innych inicjatyw ukazujących się w Kalendarium Harmony

 

Sprawdź jak działa Prestige Club

Dołącz do Prestige Club

Poznaj korzyści i rozpocznij oszczędzanie
Dołączasz bezpłatnie
do Prestige Club
Otrzymujesz kartę
i numer Prestige Club
Uzyskujesz dostęp
i korzystasz ze zniżek
Zbierasz punkty
na dodatkowe usługi

Błyskawiczna rejestracja w Prestige Club

Szybko i bez żadnych opłat. Dołącz do programu Presitge Club i zacznij oszczędzać.

Ostatnio oglądane hotele

Hotel Anders

Hotel Anders

"Urocze miejsce wśród natury"
Stare Jabłonki
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Vivaldi Karpacz

Hotel Vivaldi Karpacz

Karpacz
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Vivaldi Poznań

Hotel Vivaldi Poznań

Poznań
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Klimczok

Hotel Klimczok

Szczyrk
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel ZAMEK RYN

Hotel ZAMEK RYN

Ryn
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Amadeus

Hotel Amadeus

Kraków
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Warszawa SPA & RESORT

Hotel Warszawa SPA & RESORT

Augustów
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Bartan Gdansk Seaside

Hotel Bartan Gdansk Seaside

Gdańsk
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Art Hotel

Art Hotel

Wrocław
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Akwawit

Hotel Akwawit

Leszno
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Amax

Hotel Amax

Mikołajki
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Natura Residence Business & SPA

Hotel Natura Residence Business & SPA

"Błogi odpoczynek w lesie"
Siewierz
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Kościuszko

Hotel Kościuszko

Kraków
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Gródek

Hotel Gródek

Kraków
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Grand Sal

Hotel Grand Sal

Wieliczka
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Zamek Korzkiew

Zamek Korzkiew

Korzkiew
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Pugetów

Hotel Pugetów

Kraków
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Lidia

Hotel Lidia

Darłowo
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Dwór Kaliszki

Dwór Kaliszki

Biała Piska
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Krasicki

Hotel Krasicki

Lidzbark Warmiński
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Terminal Hotel

Terminal Hotel

Wrocław
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Medical Spa Unitral

Hotel Medical Spa Unitral

Mielno
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Willa Port art & Business

Willa Port art & Business

Ostróda
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
OLANDIA

OLANDIA

Kwilcz
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Polski Pod Białym Orłem

Hotel Polski Pod Białym Orłem

Kraków
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
HASTON CITY HOTEL

HASTON CITY HOTEL

Wrocław
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel

MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel

"Wygodny hotel, dobra restauracja"
Ożarów Mazowiecki
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel SKAL

Hotel SKAL

Ustronie Morskie
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Bristol**** Art & Medical Spa

Bristol**** Art & Medical Spa

Busko-Zdrój
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort

Pałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort

Dobiegniew
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Termy Warmińskie

Termy Warmińskie

Lidzbark Warmiński
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Metropolis Design Hotel

Metropolis Design Hotel

Kraków
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Senator Dźwirzyno

Hotel Senator Dźwirzyno

78-131
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
HOTEL NOSAL

HOTEL NOSAL

Zakopane
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Paryski art&Business

Hotel Paryski art&Business

Zakopane
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły
Hotel Traugutta3

Hotel Traugutta3

Białystok
Zobacz hotel i ceny
zobacz szczegóły

Zapisz się do newslettera

Otrzymuj zawsze najlepsze oferty!
 
Zaloguj się
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij