- Od początku zależało nam na rzetelnym przebadaniu dziecięcych gustów, bo są one dla nas ważne i miarodajne. Od tego uzależnialiśmy konstrukcję dziecięcego menu - mówi Anna Wałęsa, specjalista ds. sprzedaży i marketingu w Art Hotelu.
Przebieg akcji
W pierwszym etapie programu zaproszono ponad 200 dzieci z różnych środowisk, w tym uczniów okolicznych szkół; dzieci blogerów, dziennikarzy i klientów restauracji. Dzieci wypełniały ankiety wybierając swoje ulubione dania.
Kolejnym etapem projektu było zorganizowanie dwóch eventów kulinarnych, podczas których wybrane dzieci przygotowywały ulubione dania. W tym czasie rodzice małych kucharzy wzięli udział w wykładach prowadzonych przez specjalistów od zdrowej kuchni i dietetyki. Efektem akcji jest menu dziecięce, które wdrożone zostało w Art Hotelu. - Liczymy, że inne restauracje pójdą za naszym przykładem i wprowadzą do swoich kart zdrowszą opcję dań dla najmłodszych swoich gości - podsumowuje Anna Wałęsa.